امروز جمعه سپتامبر 30, 2016 2:55 pm

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است





ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 8 پست ] 
  حالت پرينت مبحث پيشين | مبحث بعدي 
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: چهارشنبه سپتامبر 04, 2013 11:31 am 
آفلاين

تاريخ عضويت: سه شنبه سپتامبر 03, 2013 11:55 pm
پست ها : 1
با سلام-بنده یک مودم tp-link td-w8901g دارم که هر پنج دقیقه یک بار قطع و وصل میشه(یعنی چراغ adsl هم خاموش می شود) من تمام کار های زیر را انجام دادم ولی بی نتیجه بود:
1.در ابتدا گفتیم حتما خط نویز دارد. سه بار از مرکز(مخابرات) درخواست کارشناس کردم تا خط را چک کند.تمام اتصالات،نویزگیر،کابل ها و سیم کشی،امواج تلفن بیسیم و... را چک کردم اما مشکلی نبود و هر بار که کارشناس با مودم خودش تست می کرد قطعی نداشت اما یک ساعت بعد که می رفت باز همان قطعی پیش می آمد.ضمنا snr خط به طور متوسط 36 است که مقدار بالایی است.
2.بعضی هم گفتند شاید از تنظیمات adsl mode باشد که تمام حالات را تست کردم اما بازم حل نشد.
3.چند بار هم مودم را از پشت ریست کردم و از اول کانفیگ کردم اما بازم حل نشد.
4.بعضی هم گفتند مودم را آپدیت کن اما به دلیل عدم آشنایی دقیق با این کار و اطمینان از سازگاری نسخه آپدیت با مودم از خیر این کار گذشتم چون بعضی که مشکل من را داشتند بعد از انجام این کار یا اصلا مشکلشان حل نشده بود و فرقی نکرده بود و یا بدتر مودم از کار افتاده بود.ضمنا این ورژن مودم است.(Firmware Version : 6.0.0 Build 120213 Rel.30335 (ADSL Firmware Version : FwVer:3.12.8.31_TC3086 HwVer:T14.F7_7.0


پس تنها گزینه به نظر خودم مودم است.ضمنا چون خود مخابرات مودمی که تحویل می دهد این مدل هست من هم به دلیل اطمینان از سازگاری این مودم را حدود 10 ماه پیش خریداری کردم.ولی فکر کنم دیگه جعبه مودم دور انداخته باشم.به نظر شما باید چه کار کنم آیا راهی برای حل مشکل مودم هست؟


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: چهارشنبه سپتامبر 04, 2013 2:35 pm 
آفلاين
Site Admin
نماد کاربر

تاريخ عضويت: چهارشنبه ژوئن 16, 2010 2:41 am
پست ها : 231
سلام؛

برای ارسال به گارانتی جعبه دستگاه نیازی نیست با تماس با بخش گارانتی 02188944174 یا مراجعه به وب سایت http://www.efstelecom.com/product_registration وضعیت گارانتی دستگاه را بررسی کنید. اگر متعلق به گارانتی ما بود آن را ارسال و یا به صورت حضوری تشریف بیاورید تا مودم تست شود.

اگر در همسایگی خود دوستی هم داشته باشید که خط ADSL داشته باشد می توانید مودم را چند دقیقه روی آن خط امتحان کنید چون چراغ ADSL خاموش می شود نیازی به هیچ تنظیمی نیست مودم را ریست کنید و به خط وصل کنید.

موفق باشید

_________________
------------------------------------------------------

ارتباطات فرادانش سامان گارانتی اصلی محصولات TP-LINK در ایران

تجهیزات وایرلس - ADSL- روتر - روتر 3G/4G - سوئیچ های شبکه - IP Camera - Powerline - مبدل های فیبر- تجهیزات PoE- پرینت سرور - کارت شبکه و مودم


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: جمعه سپتامبر 20, 2013 11:33 pm 
آفلاين

تاريخ عضويت: جمعه سپتامبر 20, 2013 11:27 pm
پست ها : 1
سلام خسته نباشید من حدود 8 سال از یک isp استفاده می کردم هیچ مشکلی نداشتم از نظر DC ولی حدود 1 هتفه می شه isp رو عوض کردم و از روزی که عوض کردم در چند وقت یکبار چراغ adsl مودم خاموش می شه بعد دوباره به نت وصل می شه
1 زنگ زدم مخابرات گفت ایراد از ما نیست
2 زنگ زدم isp sabanet گفت ایراد از ما نیست درسته
3 spiliter رو عوض کردم درست نشد
جایه مودم رو عوض کردم درست نشد
و چند تا کار عمومی که همه می گن
فقط
firmware مودم رو عوض نکرم . مدل مودم Tp-Link TD-W8901G Ver 3.5 و رفتم به سایت tplink ولی نمی دونم کروم firmware رو دانلود کنم ورژن 3 یا 6 ماله خودم 3.5
سوال من اینه چرا isp اول هیچ مشکلی نبود همین که isp عوض شد این مشکل به وجود اومد خودشم زمان DC بعد از ظهراست معمولا
گارانتی هک ماله شرکت شماست ولی تموم شده کاری با گارانتیش ندارم ::D


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: جمعه اکتبر 04, 2013 2:05 pm 
آفلاين

تاريخ عضويت: جمعه اکتبر 04, 2013 1:54 pm
پست ها : 2
با سلام
من جديدا يه مودم TP-LINK گرفتم (اي دي اس ال وايرلس) مدل TD-W8951ND ا وقتي به اينترنت وصل شدم بعد چند دقيقه وصل بودن بدفعه قطع ميشه و وقتي مودم رو ميبينم كله چراغاش بجز پاورش خاموشه
و حتما بايد خاموش روشن كنم تا دوباره كانكت بشه 100بار بيشتر ريست كردم و دوباره كانفينگ كردم اما بازم جواب نميده
همون مشكل رو دارم
مودمم در حالت pppoe هستش
در حالت bridge هم امتحان كردم اما بازم همون مشكل رو دارم
كار بنده بانكي هست و همش با اينترنت سروكار دارم
قبل از اين مودم يه مودم ديگه داشتم شاتل خيلي عالي بود قطع و ئصلي نداشت حدود 3سال با اون كار ميكردم اما يه سيستم جديد بود كه ميخواستم به نت وصلش كنم و مجبور به تعويضش شدم چون سوكت براي يك سيستم بود و وايرلس هم نبود
اما حالا با اين مودم مشكل قطع و وصلي دارم و تا قيامت هم صبر كنم وصل نميشه و بايد خاموش روشن كنم تا وصل بشه
مشخصاتش
ADSL Firmware Version

:
FwVer:3.20.17.0_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2

Line State

:
Showtime

Modulation

:
ADSL2 PLUS

Annex Mode

:
ANNEX_A

و اينم اطلاعات ديگر

Downstream Upstream

SNR Margin

:
15.7 7.6 db

Line Attenuation

:
39.9 21.2 db

Data Rate

:
2048 509 kbps

Max Rate

:
9216 1086 kbps

CRC

:
280 6

بنظرتون مشكل از چي ميتونه باشه؟؟
لطف كنيد يه راهي بگيد كه بشه بدجوري مغزم هنگيده
هر راهي فكرشو كنيد رفتم
نشده كه نشده
هيچ دستگاه بي سيمي در كنار مودمم نيست بجز تلفن ثابت ...
منتظر راهنماييتون هستم


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: يکشنبه اکتبر 06, 2013 5:50 pm 
آفلاين
Site Admin
نماد کاربر

تاريخ عضويت: چهارشنبه ژوئن 16, 2010 2:41 am
پست ها : 231
khalas نوشته است:
با سلام
من جديدا يه مودم TP-LINK گرفتم (اي دي اس ال وايرلس) مدل TD-W8951ND ا وقتي به اينترنت وصل شدم بعد چند دقيقه وصل بودن بدفعه قطع ميشه و وقتي مودم رو ميبينم كله چراغاش بجز پاورش خاموشه
و حتما بايد خاموش روشن كنم تا دوباره كانكت بشه 100بار بيشتر ريست كردم و دوباره كانفينگ كردم اما بازم جواب نميده
همون مشكل رو دارم
منتظر راهنماييتون هستم


سلام؛

اولین چیزی که به ذهن من میرسه اینه که ممکنه شما آداپتور دستگاه دیگه ای رو به مودم وصل کرده باشید و یا اینکه آداپتور خود مودم مشکل داشته باشه. چون وقتی مودم کار کنه و بعد از چند دقیقه به مشکل بخوره مشکل برقی داره. حتما چک کنید که آداپتور داخل جعبه رو به مودم وصل کرده باشید.

دومین مورد خرابی خود مودم میتونه باشه که باید به قسمت گارانتی برای تست مراجعه کنید.

موفق باشید

_________________
------------------------------------------------------

ارتباطات فرادانش سامان گارانتی اصلی محصولات TP-LINK در ایران

تجهیزات وایرلس - ADSL- روتر - روتر 3G/4G - سوئیچ های شبکه - IP Camera - Powerline - مبدل های فیبر- تجهیزات PoE- پرینت سرور - کارت شبکه و مودم


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: سه شنبه نوامبر 05, 2013 6:31 pm 
آفلاين

تاريخ عضويت: جمعه اکتبر 04, 2013 1:54 pm
پست ها : 2
Ramtin نوشته است:
khalas نوشته است:
با سلام
من جديدا يه مودم TP-LINK گرفتم (اي دي اس ال وايرلس) مدل TD-W8951ND ا وقتي به اينترنت وصل شدم بعد چند دقيقه وصل بودن بدفعه قطع ميشه و وقتي مودم رو ميبينم كله چراغاش بجز پاورش خاموشه
و حتما بايد خاموش روشن كنم تا دوباره كانكت بشه 100بار بيشتر ريست كردم و دوباره كانفينگ كردم اما بازم جواب نميده
همون مشكل رو دارم
منتظر راهنماييتون هستم


سلام؛

اولین چیزی که به ذهن من میرسه اینه که ممکنه شما آداپتور دستگاه دیگه ای رو به مودم وصل کرده باشید و یا اینکه آداپتور خود مودم مشکل داشته باشه. چون وقتی مودم کار کنه و بعد از چند دقیقه به مشکل بخوره مشکل برقی داره. حتما چک کنید که آداپتور داخل جعبه رو به مودم وصل کرده باشید.

دومین مورد خرابی خود مودم میتونه باشه که باید به قسمت گارانتی برای تست مراجعه کنید.

موفق باشید






با سلام
متشکرم از راهنماییتون ببخشید دیر اومدم
مشکلم ردیف شد مشکل از VCP بود که اشتباه وارد میکردم برا همین بود که قطعو وصل میشد

یه سوال دیه
البته شرمندها ببخشید
مودمم راس ساعت 22 خاموش میشه بطور خودکار و باید خاموش روشن کنم تا دوباره وصل بشه ... این مشکلش از چی میتونه باشه؟


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: دوشنبه مه 18, 2015 11:36 pm 
آفلاين

تاريخ عضويت: دوشنبه مه 18, 2015 11:27 pm
پست ها : 1
سلام
من بیشتر از یک ساله که مودم TP-Link TD-W8901N رو دارم ولی حدودا دوماهه که به مشکل قطع شدن مودم برخوردم.هروقت که یک دستگاه رو به مودم وصل میکنم درجا قطع میشه یا کلا خاموش میشه و نیم ساعت بعد روشن میشه.یا یدفه وسط دانلود یا پرداخت بدترین موقع قطع میشه و باید التماسش کنی تا وصل شه.چجوری میتونم این مشکلو حل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:evil: :evil: :evil:


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
پستارسال شده در: چهارشنبه مه 25, 2016 10:55 pm 
آفلاين

تاريخ عضويت: چهارشنبه مه 25, 2016 8:33 pm
پست ها : 4
Ramtin نوشته است:
با سلام
سلام؛

اولین چیزی که به ذهن من میرسه اینه که ممکنه شما آداپتور دستگاه دیگه ای رو به مودم وصل کرده باشید و یا اینکه آداپتور خود مودم مشکل داشته باشه. چون وقتی مودم کار کنه و بعد از چند دقیقه به مشکل بخوره مشکل برقی داره. حتما چک کنید که آداپتور داخل جعبه رو به مودم وصل کرده باشید.

دومین مورد خرابی خود مودم میتونه باشه که باید به قسمت گارانتی برای تست مراجعه کنید.

موفق باشید

سلام.مدل دستگاه من 8817 باسیم هست. تا چند وقت پیش همه چی اوکی بود ولی چند روز پیش هوا بارونی شد و برق قطع شد و دوباره وصل شد از اون موقع تا حالا نمیدونم چی شد که اینترنت اصلا پایدار نمیشه.الان 3 روزه کلا 3دقیقه یا حداکثر 5دقیقه روشنه و دوباره قطع میشه درحالی که نویز خطم خوبه برا مثال snr40 و line atten 22 و دیتاریت 1024 و crc 0(بعضی مواقع تا 60 هم میره) بعد یه هو قطع میشه ، چند دفعه هم قبل از قطع شدن دیدم snr یه دفعه میشه 4- و قطع میشه.حالا به نظرتون راه حل این مشکل چیه؟


بالا
 مشخصات ارسال پيغام خصوصي  
 
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 8 پست ] 

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
cron



قدرت گرفته توسط phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB Persian | پشتیبانی phpBB فارسی توسط Maghsad

skymiles v1.0.1 designed by Team - Codemiles forum -سيارات للبيع.